If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
...
Само ми обяснете- ако е заминал феродов диск-как така не отделя-нали трябва да буксува.
Обикновено когато не отделя,т.е. е затруднено включването и изключването от скорост, проблемът е не в диска,а в хидравличното задвижване - някоя от помпите има недостатъчно налягане.Коя точно е сдала багажа понякога се познава и по теч около нея. Ама в един нормален сервиз трябва да могат да отгатнат коя е калпавата
[QUOTE=endeavour;827370]Обикновено когато не отделя,т.е. е затруднено включването и изключването от скорост, проблемът е не в диска,а в хидравличното задвижване - някоя от помпите има недостатъчно налягане.Коя точно е сдала багажа понякога се познава и по теч около нея. Ама в един нормален сервиз трябва да могат да отгатнат коя е калпавата[/QUOTE
Да това звучи разумно. Ще я закарам в читав сервиз да обяснят какво е да го ремонтирам А съединителя не е буксувал до сега....но трудно влизат скоростите...скоро ще е почти невъзможно да се кара...така че ще се ремонтира , а аз своевременно ще пиша
Poppay на теб кач пара ти излезе смяната на съединителя и само него ли смени или и някоя помпа?
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Ше ви отперем един въпрос за размисъл
Съединител нов,помпа нова,не буксува.Когато е по-хладно навън първа се включва след няколко минутно прехвърляне 2,3,4,5,6,задна.
Теч при педала няма,течност не се губи.Що е то?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Ми аз моята така си я купих, предполагам в студа играе роля вискозитета на маслото в кутията като е по гъсто е по трудно превключва-разбира се това е преразказ по картинка. Може и синхронизатор да е ...
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Обикновено когато не отделя,т.е. е затруднено включването и изключването от скорост, проблемът е не в диска,а в хидравличното задвижване - някоя от помпите има недостатъчно налягане.Коя точно е сдала багажа понякога се познава и по теч около нея. Ама в един нормален сервиз трябва да могат да отгатнат коя е калпавата
Ше ви отперем един въпрос за размисъл
Съединител нов,помпа нова,не буксува.Когато е по-хладно навън първа се включва след няколко минутно прехвърляне 2,3,4,5,6,задна.
Теч при педала няма,течност не се губи.Що е то?
По първоначални данни съединителя помпата и цилиндъра са ти наред Но маслото в кутията дали е с необходимият вискозитет и не е прекалено старо А дали няма влага в него дори и да е сменяно Кутията надали е първа младост а дори и да е дали италианците разбират от производсвото на кутии със синхронизатори И не на последно място лостовете и жилата свързващи скоростният лост и кутията надали са предпазени от атмосверните влияния - там не съм пипал но си мисля че това е сериозна причина за трудно включване на определена скорост
Гадното е че е само на първа с другите няма проблем.Маслото е ново,сменено поради тази причина преди около месец.С необходимия вискозитет.Ако има проблем с жилата,то няма ли да има и другите предавки?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Ако питаш мен...преди по-малко от година.Само че има много важно че:кара я жена ми с не повече от 100 в час по около 40 км на ден.
Моята си "буксува" но аз не я жаля,докато тя си пази нейната
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:20 ----------
Ако питаш мен...преди по-малко от година.Само че има много важно че:кара я жена ми с не повече от 100 в час по около 40 км на ден.
Моята си "буксува" но аз не я жаля,докато тя си пази нейната
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
За маслото в скоростната кутия в учебниците пишеше, че не е необходимо да се сменя през целия експлоатационен период на автомобила,освен ако не се извършват ремонти по кутията. а това е за Linkestis! Проверката дали боксува се прави ,като се дръпне ръчната ,включва се на директна предавка например 4 и се опитваш да тръгнеш познатия начин ако колата угасне съединителя е ок ако си работи много лошо-смяна
Да споделя с вас че има малко развитие по моя проблем.Та одеве минах през едни авточасти и ми казаха че горната помпа струва 40 кинта , а долната 100лева. Минах и през един сервиз и ония пич вика докарай я ама преди това иди на черква да не е долната щото била вътрешна лагер помапа(май каза той) и се раглобявало яко.Още осмислям случилото се....
Паралелно с това от известно време нещо много гадно ми дрънчеше и вчера свалих дясната кора на средната конзола щото звука идваше от там...та видях го кое беше една гайка се беше развъртяла и дрънчеше... та като бръкнах вътре и напипах нещо и ръката ми стана в спирачна течност. Не съм виждал как изглежда горната помпа ама тоя теч освен от там да е. Я споделете какво да правя
Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
Сменявай я.Ама освен че се сменя доста трудно невиждам какво толкова яко се разглабя
lordliness е постнал чудесна схема за ориентир
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Тоя майстор с лагер-помпата иска да те повози на лагерна количка. Точно твоята кола със сигурност не е с лагер-помпа - просто искат да ти свалят 2-3-4 кожета отгоре!
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Тоя майстор с лагер-помпата иска да те повози на лагерна количка. Точно твоята кола със сигурност не е с лагер-помпа - просто искат да ти свалят 2-3-4 кожета отгоре!
за кожи незнам ама Ше го бръснат на сухо
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment