Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости-166 ЖТД

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
    ...
    Само ми обяснете- ако е заминал феродов диск-как така не отделя-нали трябва да буксува.
    Обикновено когато не отделя,т.е. е затруднено включването и изключването от скорост, проблемът е не в диска,а в хидравличното задвижване - някоя от помпите има недостатъчно налягане.Коя точно е сдала багажа понякога се познава и по теч около нея. Ама в един нормален сервиз трябва да могат да отгатнат коя е калпавата
    ...
    155 1,6 TS 16V `96
    166 2,4 JTD `99
    147 1,9 JTDm 8V `07

    Comment


    • #17
      [QUOTE=endeavour;827370]Обикновено когато не отделя,т.е. е затруднено включването и изключването от скорост, проблемът е не в диска,а в хидравличното задвижване - някоя от помпите има недостатъчно налягане.Коя точно е сдала багажа понякога се познава и по теч около нея. Ама в един нормален сервиз трябва да могат да отгатнат коя е калпавата[/QUOTE

      Да това звучи разумно. Ще я закарам в читав сервиз да обяснят какво е да го ремонтирам А съединителя не е буксувал до сега....но трудно влизат скоростите...скоро ще е почти невъзможно да се кара...така че ще се ремонтира , а аз своевременно ще пиша

      Poppay на теб кач пара ти излезе смяната на съединителя и само него ли смени или и някоя помпа?
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #18
        Ше ви отперем един въпрос за размисъл
        Съединител нов,помпа нова,не буксува.Когато е по-хладно навън първа се включва след няколко минутно прехвърляне 2,3,4,5,6,задна.
        Теч при педала няма,течност не се губи.Що е то?
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #19
          Ми аз моята така си я купих, предполагам в студа играе роля вискозитета на маслото в кутията като е по гъсто е по трудно превключва-разбира се това е преразказ по картинка. Може и синхронизатор да е ...
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #20
            И на мойта първото включване на първа като е студено е доста трудно, но влезе ли веднъж проблеми няма.
            Alfa Romeo 166 2.4jtd

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
              Обикновено когато не отделя,т.е. е затруднено включването и изключването от скорост, проблемът е не в диска,а в хидравличното задвижване - някоя от помпите има недостатъчно налягане.Коя точно е сдала багажа понякога се познава и по теч около нея. Ама в един нормален сервиз трябва да могат да отгатнат коя е калпавата
              А притискателния ??
              sigpic
              Alfa Romeo 159 SW TI-ex
              Alfa Romeo Crosswagon 2007 Mercedes GLK350 2009
              http://www.facebook.com/VenturaGarage

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                Ше ви отперем един въпрос за размисъл
                Съединител нов,помпа нова,не буксува.Когато е по-хладно навън първа се включва след няколко минутно прехвърляне 2,3,4,5,6,задна.
                Теч при педала няма,течност не се губи.Що е то?
                По първоначални данни съединителя помпата и цилиндъра са ти наред Но маслото в кутията дали е с необходимият вискозитет и не е прекалено старо А дали няма влага в него дори и да е сменяно Кутията надали е първа младост а дори и да е дали италианците разбират от производсвото на кутии със синхронизатори И не на последно място лостовете и жилата свързващи скоростният лост и кутията надали са предпазени от атмосверните влияния - там не съм пипал но си мисля че това е сериозна причина за трудно включване на определена скорост
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                Comment


                • #23
                  Гадното е че е само на първа с другите няма проблем.Маслото е ново,сменено поради тази причина преди около месец.С необходимия вискозитет.Ако има проблем с жилата,то няма ли да има и другите предавки?
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Аз не разбрах сменян ли е съединителя?И кога е сменян?
                    5 Ланчии зад гърба си!
                    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                    Comment


                    • #25
                      Ако питаш мен...преди по-малко от година.Само че има много важно че:кара я жена ми с не повече от 100 в час по около 40 км на ден.
                      Моята си "буксува" но аз не я жаля,докато тя си пази нейната

                      ---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

                      Ако питаш мен...преди по-малко от година.Само че има много важно че:кара я жена ми с не повече от 100 в час по около 40 км на ден.
                      Моята си "буксува" но аз не я жаля,докато тя си пази нейната
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #26
                        За маслото в скоростната кутия в учебниците пишеше, че не е необходимо да се сменя през целия експлоатационен период на автомобила,освен ако не се извършват ремонти по кутията. а това е за Linkestis! Проверката дали боксува се прави ,като се дръпне ръчната ,включва се на директна предавка например 4 и се опитваш да тръгнеш познатия начин ако колата угасне съединителя е ок ако си работи много лошо-смяна
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 01:21.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #27
                          Да споделя с вас че има малко развитие по моя проблем.Та одеве минах през едни авточасти и ми казаха че горната помпа струва 40 кинта , а долната 100лева. Минах и през един сервиз и ония пич вика докарай я ама преди това иди на черква да не е долната щото била вътрешна лагер помапа(май каза той) и се раглобявало яко.Още осмислям случилото се....
                          Паралелно с това от известно време нещо много гадно ми дрънчеше и вчера свалих дясната кора на средната конзола щото звука идваше от там...та видях го кое беше една гайка се беше развъртяла и дрънчеше... та като бръкнах вътре и напипах нещо и ръката ми стана в спирачна течност. Не съм виждал как изглежда горната помпа ама тоя теч освен от там да е. Я споделете какво да правя
                          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                          Comment


                          • #28
                            Сменявай я.Ама освен че се сменя доста трудно невиждам какво толкова яко се разглабя

                            lordliness е постнал чудесна схема за ориентир
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #29
                              Тоя майстор с лагер-помпата иска да те повози на лагерна количка. Точно твоята кола със сигурност не е с лагер-помпа - просто искат да ти свалят 2-3-4 кожета отгоре!
                              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                                Тоя майстор с лагер-помпата иска да те повози на лагерна количка. Точно твоята кола със сигурност не е с лагер-помпа - просто искат да ти свалят 2-3-4 кожета отгоре!
                                за кожи незнам ама Ше го бръснат на сухо
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X